Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Tuesday, 4 September 2012

Skulle have været i sidste uge...

Så tiden gik meget hurtigt lige pludseligt... Her er et indlæg jeg lavede sidste uge men aldrig fik posted.. ved ikke hvorfor undskyld mange gange det irriterer mig meget at jeg mangler at oploade så mange ting men når man skyper med folk føler man, at man allerede har sagt det til alle -.- Her er et dobbelt indlæg det i skulle have haft i sidste uge og så et fra nu :)

Så den nederste video er fra i dag :) Mandag aften i Drain

Lol nå men man kan kun lave en video på 15min fandt jeg lige ud af :D haha så ved ikke hvor den stoppede, men det er fint så kan jeg få sovet ;) skal nok få lagt billederne ud i denne her uge :D Hav det godt - Emma

No comments: