Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Tuesday, 11 September 2012

Hvordan kan tiden gå så hurtigt??

Så jeg er doven... Haha gider ikke skrive alt hvad der sker ned... så kan bedre lide at lave video indlæg men tar mig aldrig sammen og man hvor jeg kan hade mig selv når jeg tænker på hvor lidt jeg fortæller jeg alle sammen. Normalt når jeg skriver er det når der sker noget specielt, men når alt er specielt skal man skrive om det hele og magter ikke opleve mit liv 2 gange :)

men jeg er startet i high school i morgen har jeg været der en uge :) og været afsted i 4 uger, på fredag er det den 14. hvilke betyder jeg har været af sted en måned!! kan i fatte det er en MÅNED siden vi stod i lufthavnen ?? Der er mange jeg gerne vil snakke med på skype... Min mormor og morfar, emma, min mor og søs og dennis, daniel, zeuthen osv i ved hvem i er :D hehe

Skolen er fantastisk!! Ville ønske vi havde den i danmark, det med et skab er skønt, lærerne er såå søde!! og alt er bare perfekt. Warriors spillede football hjemme kamp fredag og vi vandt!! I morgen skal vi spille kamp og jeg skal være på banen under hele kampen endelig :D det er en udekamp så vi skal tidligere afsted og smutter fra skolen i 6. time håber vi vinder min første kamp :D vi skal også have taget billeder...

Er meget bagud med billeder og indlæg af dem, det sker nok heller ikke sorry i får ikke billeder fra alle volleyball kampe og football kampe osv, som sagt vil jeg meget gerne men glemmer det tiden går stærkt og så virker det for sent og alt sådan noget...

DENNE UGE:

MANDAG: Skole, træning og åbent hus på skolen

TIRSDAG skole, tidligt afsted til kamp, kamp til sent ud, og lektier

ONSDAG: skole, træning, youth group, og lektier

TORSDAG: skole, kamp, lektier , alt for sent i seng...

FREDAG: skole, lektier, football kamp, dennys (restaurant) hvis vi vinder


Stresser med en masse ting vil gerne nå min blog men man magter ikke når man kommer til punktet hvor man skal sove...

No comments: