Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 2 August 2012

værstfamilie!!!

Har ikke modtaget et opkald fra explorius endnu, så har ikke min afrejse dato og alle de officielle oplysninger og papirer... Men min værstsøster ansøgte mig på facebook i går morges! og har skrevet med hende siden da on and off. Vi skal snakke sammen over facetime senere i dag! glæder mig utroligt meget til at snakke med hende :D Nå, men kan ikke fortælle så meget.. skal bo i Drain i Oregon og gå på en high school der hedder North Douglas High School :) min familie består af Megan på 16 snart 17 år hendes mor Melanie på 40 år og hendes far Mark på 42 år :D og så har de to katte :)
Glæder mig så meget!! Det hele er mere virkeligt nu!!
Skal starte på NDHS den 4. september så tror jeg rejser omkring den 21. august eller noget :)
Drain er en lille bitte by en time fra kysten i Oregon, der bor ca. 1150 mennesker, det er færre mennesker end der går på min søsters gymnasium (ørestaden)!! haha noget andet end kbh :) men det bliver nok meget sjovt! flere oplysninger kommer når jeg kender dem

No comments: