Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 19 August 2012

Så slapper man endelig af!

Det er søndag morgen kl er 7:53 og jeg har endelig sovet unden en alarm der vækkede mig! Jeg har ikke engang været afsted en uge og der er sket så meget!! Kan ikke få det hele med herinde haha, så laver et video indlæg senere det er lidt nemmere at fortælle det hele der :) Gider bare ikke nu da jeg lige skal i bad først og sådan :) Men har det RIGTIG RIGTIG godt :D Har mit eget "lille" værelse, det er dog ikke helt indrettet endnu da min familie har haft meget travlt og derfor ikke har fået taget alle Marks (faren) ting ud endnu, men har en stor dejlig seng og et af de der skabe som sidder i vægen :) hehe filmer hele huset i aften så kan i lidt bedre forstå hva jeg mener. Værelset er ret hyggeligt men væggene er ret mørke... Derfor har Melanie (moren) givet mig pink, ikkke lyserøde men PINK sengebetræk og en skraldespand der passer til :) Det er flot og favrigt men har aldrig haft noget pink før :o

Håber i alle har det super godt i lille danmark

No comments: