Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 19 August 2012

Right Polite!


Endelig kan jeg poste billederne fra NYC, her er det jeg ville have lagt ud torsdag morgen :) 

Så har jeg fået sovet lidt :) haha ville have lagt det hele ud i går da jeg kom hjem fra NYC men skulle spise og til et møde-.- og derefter trænede jeg med to drenge fra mit hold :) Så det blev der ikke lige tid til :) Kl er 7:26 og jeg skal ind til 'NYC downtown om 30 min så kan lige lægge billederne ind fra i går :) Der er en del men ved at mange af jer hellere vil se billeder så lægger dem alle ud :) Havde en super dag! Var inde i en butik der heddder BH som er en af verdens bedste elektronik og kamera butikker :D Fik slæbt de andre hele vejen gennem byen bare for at komme derhen og det var det værd!! Ellers gik jeg bare rundt og tog billeder og fulgte med de andre, vil hellere shoppe når jeg kommer til Oregon. Håber i har det godt i lille Danmark :D




















 kan i finde Danmark?





 H. C. Andersen i Central Park :) guiden spurte om vi kendte nogle af hans historier, haha
































No comments: