Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Wednesday, 29 August 2012

Gym! :)

Google maps bilen :D min by får street view!! haha 

Mit meget skæve navn..

Abigale og Heaven :) 

Kencie :) Ved ikke helt hvordan det staves... Men hun prøvede at træne med os, men droppede det og er nu vores maneger 



Mit håndklæde til volley semesteret :) 



min volleybold som bliver hængt op på gangen :)


Mit skab :D hehe, my locker room, til volleyball kun. Har dog lidt (meget) problemer med at åbne det... de der låse er umulige




Vores logo :) som desværre er her for sidste sæson, da staten siger vi skal fjerne den ellers mister vi tilskudet de giver os... Det er diskrimenerende for indianerne -.- Selvom vi siger at de er krigere og kæmpere som er en god ting.




Reglerne for volleyball :) altså bare de fire største!
1. CALL THE BALL
2. LISTEN WHEN COACH IS SPEAKING 
3 HUSTLE DON'T WALK
4. BE POSITIVE

En kage jeg så :)

Min søs :D dårligt billede... der kommer bedre!

No comments: