Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 9 August 2012

4 DAYS!

Nå, ja men undskyld jeg ikke har skrevet haha :) Der skete meget lige pludselig... I tirsdag fik jeg opkaldet fra Explorius om hvornår jeg skulle rejse osv. De sagde ja du ved jo hvor du skal hen osv. da du har snakket med Megan. Så det var en kort samtale da hun bare sagde at jeg ville modtage de officielle papirer om nogle dage, hvor jeg skulle gå og hvornår jeg rejser.

Og ja det er så på tirsdag!! Havde 7 dages varsel, som er ingen ting!
Gik helt i stå, min hjerne havde så mange følelser og tanker på samme tid at den var ved at koge over :( Jeg var stresset, glad, fustrerret, ked af det, bange, spændt osv. Jeg skiftede mellem at små græde og smile overdrevet meget. Det gik først op for mig der, at jeg faktisk rejser i næste uge...

Har den mest stressede uge! Skal mødes men en helt masse mennesker, pakke, købe gave til familien, være sammen med min mor og få styr på alle papirerne for at komme ind i landet og sådan.

Har dog ikke modtager flybilleterne endnu, men skal afsted tirsdag kl 12:25 :) Så tror ikke der kommer et indlæg før jeg er i NYC hvor der 100p kommer et ;)


No comments: