Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Saturday, 14 April 2012

D-A-D


Ved godt det er lidt ødelagt af den der hånd men synes stadig det er fedt! især pga. den levende ild 



Et vellykket billede af bassisten  :)


Bedste koncert ever!!!! Det var så fedt, stemningen var helt perfekt alle var så vilde og musikken var self fed!! Kunne skrive og skrive om hvor fed den er men tror i har fattet det haha :) men jeg kan sige hvis du ikke var til den gik du glip af en del! The floor is made of lava var opvarmning hvilke også var fedt da jeg elsker dem, men deres lyd var ikke høj nok især vokalen var lav :( Tog et par billeder med min iphone fra koncerten, de er ikke så gode. Men stod næsten helt oppe ved scenen så de er alligevel okay :D Der er os en video med trommeslageren der køre frem med sine trommer, det var overdrevet fedt og ikke noget man har set før håber i kan se den ;) Lyden er ikke den bedste men fuck det :)

3 comments:

Camilla said...

Hej!¨
Jeg er blevet helt vildt med din blog, så er derfor blevet fast læser. Jeg håber du vil gængælde det:-D

http://highhopes-camilla.blogspot.com/

-Kys!

Isabella Rask said...

Rigtig sød blog du har! Tænkte på om vi skulle følges?

-Kig endelig forbi :-)

//Isabella<3

Emma Corstorphine said...

Tusind tak Camilla :) helt klart tjekker din blog ud med det samme! ;)

Tak Isabella :) følges til hvad haha ? undskyld hvis det er et dumt svar til et åbenlyst spørgsmål men min hjerne er ike så funktionel i eksamens perioden...