Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 22 March 2012

A trip away!

 Når alle andre flyver ud over grænsen, her i påskeferien. Så bliver jeg hjemme i kedelige Danmark... Men det skal ikke stoppe mig for at rejse ;) Så nu har jeg spontant købt en tur/retur billet til England i pinsen (hvor jeg tar fredag og lidt af tirsdag fri) Glæder mig rigtig meget!!!! Skal jo til usa til næste år og som nogen af jer nok ved er jeg halv britte, så hele min fars side af familien bor i UK, så smutter lige derover for at sige på gensyn til dem alle, selvom det er 2 måneder får jeg rejser er det det eneste tidspunkt der passer med eksamner, roskilde ferie osv ;) og det er os helt fint at det er der :D Så nu skal jeg til England!


No comments: