Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 1 March 2012

Endelig!

Ved godt det ikke er det bedste billede ;) men gik i gennem kirkegården på vej hjem fra skole og så dem, så ville lige have et billede :)
Man bliver helt glad når man ser et tegn på at vinteren er på vej væk :) I dag er det første dag i foråret, det bliver godt at få lidt sol og varme igen! Man kan allerede mærke nu at det er lidt varmere, har skiftet fra min vinterjakke over til en sort jakke jeg ikke helt ved hvad man kalder... men den er tyndere og mindre :) hehe og det er dejligt! plus når jeg står op virker det ikke som om det er nat længere :) og når jeg kommer hjem fra skole og begynder på lektierne behøver jeg ikke tænde lamperne i mit værelse for at se noget. Det er skønt! og så er det et lille plus som fotograf at der endelig kommer noget nyt at tage billeder af, ikke at jeg ikke kan finde motiver nu, men man bliver lidt træt af at gå ud i regn og vind for at tage billeder :) Det hele er lidt nemmere om foråret og sommeren. Plus når vi nu træder ind i foråret er det allerede næste sæson jeg skal til usa!
ps. hvis i kigger i siderne af vejen er jeg sikker på i kan skue nogle blomster ;)


No comments: