Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 4 March 2012

Copenhagen skaterpark

Min veninde Laura Dyhrcrone er skater eller retter hun er "ruller" hun står på rulleskøjter hele tiden og er ekstremt god til det :) Vi har længe snakket om jeg skulle med hende ud og tage billeder og det blev så i fredags. Desværre havde hun glemt sine rulleskøjter derhjemme... så hun lånte et skateboard, som hun desværre ikke er lige så god til :) Derfor er det ikke de sygeste moves hun laver ;) Desuden er det første gang jeg taget billeder af en der er så meget i bevægelse og det var indefor.. så billederne er ikke så optimale som jeg havde håbet på :) Det er stadig et motiv jeg øver mig på, men her er jo en start!








No comments: