Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Wednesday, 15 February 2012

Walking on water

Så kom kulden virkelig til kbh, nu har det været koldt i lang nok tid til at søerne er frosset til is :) Så gør det ikke noget det er koldt (men sommeren må stadig gerne komme, nu!) Ved godt indlæget skulle ha været ude noget før... men nyder ferien og har ikke fået taget mig sammen til at opdatere min blog ;) Nå men da søerne er frosset til is og kommunen har gjort det tilladt at gå/skøjte på dem har jeg self været ude på dem :D desværre er mine ene skøjte gået gevaldigt i stykker :( og jeg havde ikke mulighed for at skøjte... Men mine søde veninder var ude og det var også hyggeligt ;) jeg gik og tog billeder og skøjtede på isen men med sko, hvilke også er glat! Her er nogle af de billeder jeg tog. Btw var det i fredags vi var ude ;) Det var en rigtig dejlig start på ferien! (Ved godt der er en del billeder... men kunne ikke vælge :) hihi)






























No comments: