Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 2 February 2012

Try something else

Jaa, det er måske ikke verdens bedste billede ;) men ved ikke synes lidt der manglede et billede af mig selv, jeg lægger altid billeder ud af andre, og kun billeder af mig selv hvis nogen lige har lånt mit kamera. (hvilke sjældent sker, hehe) Nå men fik lige lyst til at lægge et ud, hehe :) Har haft en dejlig anderledes dag, væk fra den irriterende rytme jeg har været fanget i på det seneste. I dag har jeg nået det hele :D både slappet af, skrevet blog! lånt bøger til skolen, lavet nogle lektier, vasket op, ordnet vasketøj osv. Synes det er ret utroligt, plejer ikke at få så meget ud af min dag, ved ikke hvordan men føler altid jeg har så travlt og at jeg intet kan nå. Selvom det faktisk er modsat jeg har et stort overskud, hvis jeg bare udnytter hvert minut, men det er som om tiden brænder op.


No comments: