Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 12 February 2012

På vesterbro

 I torsdags var jeg med min klasse ude og spise på vesterbro. Efter vi havde spist gik vi rundt og læste hver i sær vorses selvvalgte digt af enten Tove Ditlevsen eller Dan Turéll op. Her er det første billede fra aften hvor min veninde Victoria Francker læser sit digt op. Selvom det var en utrolig kold aften og alle frøs, så var det rigtig hyggeligt! Her er nogle billeder fra aften :)



 Jaa... Hvad skal jeg sige, selvom vi går i 9. så kan vi stadig ikke stå for fristelsen af en legeplads ;)




Efter turen rundt på Vesterbro, var jeg med 3 af mine bedste venner til koncert med Paper Tigers, det var rigtig fedt!! Desværre har jeg ikke nogen billeder fra det, da jeg var træt og sad i en dejlig sofa :D 

No comments: