Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Saturday, 4 February 2012

It's weekend, let's celebrate!

Har i haft en god weekend? Fået slappet af og festet igennem? Hvis ikke er der jo altid mulighed for det i aften ;) Jeg tar nok ud på staden i aften med en masse af mine venner ;) det kunne være hyggeligt hvis nogle af jer gad joine! Her er et link hvis det er http://www.facebook.com/events/366632313351162/ 
Det kunne være dejligt at møde nogle flere man kender!

Nå, men for lige at skrive lidt om hvad jeg har lavet i weekend, så var jeg til gymnasiefest på zahles igår. En af mine venner der hedder Anders Norup fik mig med ind, men jeg var mest sammen med en af mine veninder fra Heiberg der hedder Sigga Pedersen. Det var en rigtig sjov aften, selvom det allerede sluttede kl 12... har mødt nogle rigtig nice mennesker fra 9. Zahles. Har desværre ikke nogle billeder fra igår, da jeg ikke havde kamera med :/ så det er et lidt tomt indlæg.. ;)

No comments: