Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Wednesday, 15 February 2012

Er jeg den eneste?

Er jeg den eneste der har en fantastisk veninde? Som er mere end bare det normale? Hun er der når jeg har brug for hende, hun ved hvornår hun skal holde afstand, hun ved altid hvad hun skal sige eller gøre, hun får mig til at grine mere end nogle andre, osv osv osv :) Jeg kunne skrive flere sider om hvor fantastisk hun er ;) meen det indlæg ville nok kede jer lidt :) Nå men grunden til jeg roser min skønne veninde så meget i dette indlæg er, ja både fordi det skal man nogle gange ;) men os fordi hun har været den bedste og lånt mig hendes fars profesionelle kameraudstyr :) Det at hun stoler nok på mig til at låne mig ting er dejligt men at hun stoler så meget på mig at jeg må låne hendes families ting er endnu bedre! Det er derfor jeg lige skrev alt det om hende ;) tænkte at jeg lige så godt kunne skrive lidt mere nu hvor jeg var igang <3
Nå, men jeg ville egentlig fortælle jer at jeg jo har lånt det her udstyr til mit kamera! Jeg elsker at tage macro billeder og har derfor planlagt at investere i et macro objektiv til mit kamera, meen da sådan et koster omkring 8.000kr er det ikke noget jeg kan købe foreløbig. Derfor har jeg lånt nogle mellemringe af min venindes far, til jer der ikke ved hvad en mellemring er ;) Så er det slags objektiv du sætter mellem kamerahuset og dit normale objektiv, som sagt er det en mellem-ring. Den/de gør lidt det samme som et macro objektiv, bare ikke lige så tæt på.. Det forstørre altså ikke motivet lige så meget, men en smule mere end normalt :) Det er en billig løsning på et macro objektiv. Her er et billede af dem/den. Grunden til jeg skriver det i ental/flertal er at man har tre mellemringe i forskellige størrelser, man kan vælge at bruge dem hver for sig eller sammen.
 Alle tre sammen
 12mm 
 20mm
 36mm
I får nogle billeder jeg har taget med dem senere ;)

No comments: