Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 16 February 2012

Black in white

Min vinterferie har ikke stået på de store planer... ingen rejser eller noget andet :/ så da min veninde tilbød at jeg kunne passe hendes hund hele ugen mens hun er i Dubai sagde jeg straks JA :) Så nu har jeg passet hendes søde sorte labrador siden lørdag ;) og skal desværre afleverer den tilbage igen lørdagmorgen. Hun er 49 hunde år ;) men leger som en hvalp :) Her er nogle billeder jeg hurtigt tog af hende, de er desværre ikke så gode igen da jeg ikke kan tage nogle når jeg går med hende (mit kamera er for stort til at kunne holde det og en hund) og hun vil ikke rigtig sidde stille... Så de er lidt mærkeligt, men what ev :)






No comments: