Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Friday, 6 January 2012

USA - 2012/2013


Kan ikke beskrive med ord hvor meget jeg glæder mig :)
Måske jeg lige skulle forklare hvad det er jeg glæder mig til, til dem af jer der ikke ved det ;)
Næste skoleår altså 2012/2013 skal jeg ikke på gymnasiet som mine klasse kammerater, jeg skal til USA og bo i ca 10 måneder og gå på en helt normal High School. Det bliver den største oplevelse i mit liv!!!

Min danske bureau er Explorius :) som jeg helt klart kan anbefale hvis du skal afsted eller bare tænker på at tage afsted. Har ikke stødt på nogle dårlige ting ved dem endnu, og de er der hele tiden til at hjælpe :D
Mit amerikanske bureau hedder ISE, dem vælger jeg ikke selv, men får bare tildelt.
Jeg har været igennem en helt masse ting, før jeg står hvor jeg er nu. Som den første ting skulle jeg til interview og godkendes af Explorius, i kan nok gætte jeg fik et ja ;) Så har jeg udfyldt en ansøgning på 22 sider... og taget en engelsk test der hedder SLEP den er rigtig nem og hurtigt overstået. Det eneste jeg venter på nu er svar fra USA om godkendelse af min ansøgning, og så finder de en familie :D så nu er det bare om at høre tålmodighed... Men man det er svært når man glæder sig så meget!!!

Jeg skulle vælge 3 stater, mange synes sikkert jeg har et mærkeligt valg og fortryder en lille smule mine 2. og 3. valg ikke sådan at jeg er ked af det eller noget tror det bliver fedt lige meget hvor jeg kommer hen! men efter at have snakket med andre der skal afsted og er afsted så er der måske andre stater jeg hellere ville have <3 Nå, men det jeg valgte var, ⬇ tror det bliver helt vildt fedt at prøve noget så anderledes, mange synes jeg har mærkelige valg især nr 2 men jeg tror det bliver vildt nice.

  1. Californien
  2. Texas
  3. Oregon

Explorius har oprettet en gruppe for alle os der skal være udvekslingstudenter 2012/2013, også til dem der ikke skal til USA. Det er helt vildt fedt, både at have mulighed for at spørge om alt det praktiske, men også bare at skrive med nogle der står i samme situation. Når man snakker med ens venner forstår de aldrig helt en, så det er ret dejligt at have nogle at snakke med det om.

Får tidligst "uddelt" min familie i marts, senest 31. august....

Der er en hel del af dem der har lavet en blog så deres venner og familie kan følge med mens de er væk :) og det er faktisk også derfor jeg lavede en blog, men mens jeg er i Danmark skriver jeg bare om nu, for sjovs skyld :) men ændre min blog før jeg skal afsted :) På den her måde kan jeg også kigge tilbage på de fantastiske ting jeg oplevede i Danmark!

Nå, men håber i vil forsætte/begynde at læse min blog, evt. bliver fast læser :)
I kan også følge den via blogloving!



No comments: