Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 19 January 2012

Terminsprøver...

Undksyld jeg ikke har skrevet i nogle dage, vil meget gerne men har terminsprøve så skal lige have det overstået før jeg har noget, vil jo gerne ligge nogle billeder ud med mine indlæg, men mangler lidt at tage nogle - Desværre elsker det jo.
Nå, men intet specielt var til dansk læse og diktat prøve igår og stil idag. Indtil vidre er det gået ret godt, sådan da :) det er mest i morgen. Det er matematik.. Har ikke fået andet en 12 siden den aller første jeg lavede i 8. så glæder mig ikke. Kan ikke lave en blækregning på 3 timer, dør...

Heldigvis var jeg sammen med mine søde veninder Laura & Katrine idag :D de tog lidt presset væk, vi fik slappet af og snakket, og grint, det er lang tid siden jeg har grint så meget! Elsker jer piger <3¨

Nå, men sorry for det dårlige indlæg og mangel på indlæg. Det kommer snart!! Lørdag får i billeder og update fra fredag aften. Skal til come together med min gamle klasse, y'erne :) det bliver meget chill. (på min skole splittes klasserne efter 6. og så får vi en masse nye ind så vi danner 3 nye klasser tilsammen i stedet for at have 2 ) :)

No comments: