Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Monday, 23 January 2012

Snow is falling! :)

Var ude og gå med min søs, mor, mors kusine og grankusine :) Vi gik ind til torvehallerne, og da vi gik tilbage begyndte det at sne <3 Fik skudt nogle lækre billeder af min søs ;) Her har i et af dem. 

Grandkusine Lilly <3


Har været til terminsprøver i sidste uge, som i nok ved :) og fik dem tilbage idag! Det er gået ret godt vil jeg selv sige :) Jeg fik 12/10 i dansk stil!! (plejer at skrive dårlige stile) så min lære bad mig læse den op fordi hun godt kunne lide den. 100% rigtig i blækregning (12) som den eneste i klassen :) hehe ved godt det er lidt blær men man bliver sku glad!! :D 10 i læseprøve, og 7 i færdighed, og diktat..

No comments: