Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Saturday, 14 January 2012

Maskebal

Igår skrev min søde veninde Coco til mig og spurgte om jeg ville med til fest. Hendes veninder Camilla og Yasmin havde fået os på listen til en fest og det eneste jeg skulle var at tage en maske med.
Ja Ingrid Jespersens Gymnasieskole holdt en gymnasie fest hvor dress coden var at man skulle have maske på, det var et perfekt chance for at bruge min maske fra Venedig. Det var ret nice at komme med til festen, og det var en awesome aften. Jeg havde det rigtig sjovt, fik danset helt igennem snakket med nogle jeg ikke har set i lang tid. Glæder mig utroligt meget til at starte i gymnasiet så jeg oftere skal med til de fester. Nå men jeg skal til at vaske tøj... Er alene hjemme med min søster i denne her weekend, så vi skal selv sørge for det hele, og det gælder os vasketøjet... ikke fedt -.-

No comments: