Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 12 January 2012

Besøgsdage

Nå, det var så min første rigtige besøgsdag på et gymnasium :) Når jeg siger den første rigtige besøgsdag, er det fordi jeg har været på min egen skoles gymnasie. Det er sådan en speciel besøgsdag kun for min årgang :) Nå men idag har jeg så været på Aurehøj gymnasium med to af mine venner Siri og Oskar. Det har været en helt vildt god dag :) Jeg er næsten 100% sikker på at det er der jeg skal gå, men jeg skal self lige besøge de andre gymnasier før jeg beslutter noget. Skal på Gammel Hellerup Gymnasie i morgen (ghg) glæder mig til at kunne sammeligne det med idag, jeg kender ikke rigtig ghg, men det kan der jo ændres på ;) Btw ska jeg os på Rysensteen d. 27 og på Christianshavn d. 23? ser jeg nogen af jer der? Hvor skal i på gymnasie henne? Eller hvad skal i efter 9.? :) I må meget gerne skrive en kommentar og fortælle det? :D

1 comment:

Anonymous said...

GEFION GYMNASIUM <3 <3