Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 25 December 2011

Tiden går så hurtigt når vi nærmer os jul :)

Jeg har helt glemt at blogge dagene op mod jul, men det er jo også forståeligt nok. Der sker så mange ting når det er jul og man skal nå en masse ting. Nu er juleaften ovre, men hygge med familien fortsætter ;)
Håber i har haft en god jul, og fået slappet af. Selvom der er en masse ting der skal forberedes så er det heller ikke svært at finde 10 min en gang i mellem hvor man lige kan slappe lidt af.
Jeg har i hvert fald både fået slappet af, stresset og hygget. Torsdag købte min mor og jeg de sidste ting ind og pakkede bilen hvor vi derefter kørte til mit sommerhus i Sverige. Det ligger totalt dødt, der er 3 andre huse i landsbyen og ellers er der bare skov... Men det er nu også dejligt, at komme helt væk fra København, og bare nyde naturen. Min søster og papfar kom herop fredag eftermiddag, de var gået glip af købet af juletræ, men pyntede det sammen med os alligevel.
Det er min sidste jul i Danmark før jeg skal til USA, så jeg har nydt den ekstra meget! Jeg elsker nemlig traditioner, hvilke vi har mange af i min familie <3 
Og så skal gaverne da også lige nævnes ;) Selvom jeg ikke personligt synes de er det bedste ved julen, så er det da stadig dejligt at få nogle gaver! Håber i har fået noget af det i ønskede jer, i år ønskede jeg mig kun penge til opsparing, og det fik jeg også, har fået nok til at købe en Roskilde billet!!! Skal derhen med nogle af mine bedste venner. Så det er godt jeg nu kan købe billetten. Udover penge fik jeg også en masse bøger og fotografering, og et Canon 50mm objektiv. Så der kommer snart en masse billeder ind, fra forskellige fotoshoots, nå men jeg smuter igen. Der skal laves julefrokost, og det er jo et større arbejde! 

No comments: