Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Tuesday, 13 December 2011

Sidder i et stort dilemma... fik tidligt fri fra arbejde idag og begyndte derfor at kigge på et nyt kamera, men nu kan jeg ikke beslutte mig for om jeg skal købe Canon EOS 7D eller Canon EOS 60D, 60D er billigst men 7D er lidt mere pro osv. så nu er jeg helt blank.... har i evt. en mening ? :)
Køber det i vinterferien, min mor skal til NYC med arbejdet, og køber det med hjem så jeg spare penge ;) hun snakkede om måske at tage mig med!! Så det håber jeg hun gør. Indtil da må jeg arbejde så meget jeg kan for at få penge nok ;) Selvom jeg var syg igår og ikke var i skole tog jeg stadig på arbejde, for ikke at miste penge.
Da jeg kom i skole idag fik jeg 3 afleveringer tilbage
blækregning:12
færdighedsregning:10
dansk stil:12
Så nu er jeg utroligt glad ;) det redder lige ens dag når man får sådan nogle karakterer!

Canon EOS 60D, billigere og nyere



Canon EOS 7D mere pro

No comments: