Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 18 December 2011

Lest start out with friday!

Som sagt ville jeg købe et kamera fredag, og det var lige hvad jeg gjorde :D jeg er nu ejer af et Canon EOS 60D og det tager fantastiske billeder!!! plus det kan filme og jeg elsker det, er i mit s når jeg holder det <3 Jeg købte det omkring kl 16 men kunne først bruge det om aften da jeg skulle hjem til Matilde ;) (det skulle jo oplade) Men der fik jeg tilgængæld også taget nogle nice billeder! på nær jeg ikke har lært det 100% at kende endnu, så mange af billederne er lidt mærkelige, men i kan da se lidt fra min aften her :D det er dog et lille udvalg da jeg tog 329 billeder....
Min smukke veninde Clara Zeuthen :D







hun føler den ;)


De er et ret sødt par!




lækre Seline ;)






No comments: