Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 11 December 2011

late night, early up, not a good combination

Jeg er alt for tidligt oppe en søndag... men jeg skal på arbejde kl 10, så er nødt til det. Er ikke sikker på hvor god en arbejdsdag det bliver :/ var lidt fuld i går og selvom jeg sov kl 01:30 så er jeg total smadret idag. Btw var det en rigtig god og hyggelig aften! Jeg lægger nogle billeder ud senere, jeg har dog kun nogle få på min iPhone, men når Freja lægger billederne ud på face, snupper jeg nogle af dem :)
Håber i får en dejlig søndag, får slappet af og sovet! Hvis nogen er jer vil, og når at se det før i aften, så er vi et par stykker der tar ud og skøjter stedet er FREDERIKSBERG RUNDEL kl 18:00, udlejning af skøjter koster 45kr. pr. time :) hyggeligt hvis nogen dukker op!

No comments: