Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Saturday, 10 December 2011

Er ved at pakke de sidste ting til julemiddag i aften <3 
Den skønne Marie Siegumfeldt holder julemiddag for en 20 stykker, og jeg er en af de heldige der er inviteret! Desværre skal jeg dog på arbejde i morgen tidlig kl 10!! Så det er nok ikke så klogt at blive for fuld... og er i forvejen træt fra i går, hvor jeg var til fest hos Peter Spore, det sluttede dog tidligt.. og vi tog vidre til McD :) 
Det kommer nok nogle billeder ind i morgen fra julemiddagen, men jeg tager ikke mit spejlrefleks med da jeg er bange for det går i stykker.. Så det bliver med iPhone ;)
Håber i også får en god lørdag aften! Der sker jo flere ting på staden, ville selv været taget derud, men privatfester er lidt sjovere ;)
Her er nogle billeder fra igår aftes :)







No comments: