Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Tuesday, 27 December 2011

Tilbage i dejlige Kbh!

Er tilbage i dejlige København! efter en rigtig god og hyggelig jul med familien, har man også brug for at komme tilbage til vennerne :) Igår tog jeg toget med min søster hjem fra mit sommerhus i Sverige. Min søs er dog taget vidre til en af hendes venner i Roskilde så nu er jeg alene hjemme til torsdag!! det er ret luksus! I går var jeg f.eks. på ungeren med nogle venner, men der var ret nederen... musikken var fed, men der manglede mennesker.. Så vi valgte at tage hjem til mig, og det er ret dejligt ikke at skulle tænke på om man vægger ens forældre når man kommer hjem. De sidste gik først kl. 4, men en af pigerne der hedder Matilde blev og sov ;) det var rigtig hyggeligt men jeg må sige jeg er lidt træt, vi sov først kl 8 i morges så... Er nu på vej ud for at købe julegaver til min fars del af familien <3 det er ret luksus at holde 3 jule. og så skal jeg også købe ind -.- når man er alene så mange dage er man nødt til at sørge for alt selv.. plus jeg skal rydde op til i morgen. Raymond og Daniel Allen holder fest og da jeg er alene hjemme holder jeg warm up:) og så skal min lejlighed helst se okay ud ;) - desværre ingen billeder idag.. selvom jeg har en hel masse jeg gerne vil dele :) men jeg skriver over min iPhone så i får dem senere!

No comments: