Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 15 December 2011

Det skal fejres!

Har været på arbejde søndag, mandag, tirsdag og onsdag... Er endelig færdig og kan nu slappe lidt af :) tænke på julen osv.
Nå, men som sagt vil jeg købe et nyt kamera ;) I dag var jeg med min veninde Karoline inde i en kamera butik inde ved kgs. nytorv for at prøve kamerane og sådan der var desværre ikke strøm på dem.. så kunne ikke prøve at tage et billede men bare at holde det gjorde mig helt glad, jeg besluttede mig for at købe et Canon EOS 60D, så i morgen smutter jeg til virum og køber det, 8250 forsvinder fra min konto :'( men jeg bliver ejer af det "bedste" kamera ever!!!!! Kan ikke stoppe med at smile når jeg tænker på det, tihi <3
Så om nogle dage vil i sikkert se mange nye billeder på min blog da jeg ikke kommer til at lægge det fra mig!
Hav en god aften. Kram

No comments: