Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 18 December 2011

And then came Saturday (christmas)

Efter en rigtig hyggelig aften fredag, fik jeg ikke lov til at sove særlig længe... Jeg skulle nemlig ud og spise brunch  med familien <3 Havde self også mit kamera med der ;)
Man kan nu godt se jeg er træt...

Min smukke papsøster der btw har fødselsdag idag (20.dec)


Smile to the world, and it will smile right back







vores adventkrens

vores alternative juletræ :) 

Min nye iPhone 4S




Det er så en af mine jule :D jeg holder 3 i min familie, en med min papfar, en med min mor og en med min far :) Det her var den med min papfar og hans børn ;) derfor var det hele lidt alternativt. 

Om aften tog jeg vidre på ungeren med nogle venner ;) det var lidt dødt til at starte med men det ændrede sig efter 12. 

Idag skal jeg så til min papsøsters 20 års fødselsdag ;) (og skrive stil...)

No comments: