Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 6 November 2011

Who i am


Hi there <3
Jeg har nu besluttet mig for at oprette en blog ;) 2 af mine rigtig gode veninder har en, som jeg er fast læser på og nu har Victoria fået overbevist mig om at det kunne være fedt hvis jeg også lavede en blog. Jeg er ikke en af dem der kommer til at skrive om en ting som mode eller sport, da jeg ikke rigtig har en bestemt ting som er spænende at dele :) Jeg tar godt nok billeder i min fritid, så det kommer der nok til at stå lidt om herinde, og jeg vil sikkert os lægge en masse billeder ud. Men der kommer nok mest bare til at stå ting om mit liv og min hverdag.

Kort om mig
Jeg går i 9.b på Ingrid Jespersens Gymnasieskole, jeg har gået på skolen siden 0. klasse. Jeg skal dog snart forlade skolen, da jeg skal til USA i et år og gå på high school. Selvom jeg skal derhen, skal jeg stadig ha valgt et gymnasie, og det er ikke ligefrem nemt... For lige at slutte af på skole delen af mit liv kan jeg fortælle at jeg helt klart er mere videnskablig end sproglig, jeg klare mig nogenlunde godt i skolen, og det eneste jeg hader ved den er de tusind vis af lektier vi for.
Mine forældre er skildt og har været det siden jeg var 5år, de har begge en ny kone/kæreste hvilke betyder at jeg har ret mange søskende :) clara 17år (hel søster) Rebecca 6år og Freja 4år (halvsøstre) Nicholas 14år, Emma 16år, Josephine 19år, Mathias 21år og Niclas 24år (pap-søskende) i alt har jeg 8 søskende, hvilke kan virke som ret mange, men jeg synes det er et perfekt antal, jeg har altid nogen ved mine side <3
I min fritid er jeg sammen med mine venner, tar billeder og redigerer dem, spiller guitar, slapper af ;) og en masse andre ting som i kan læse om hver gang jeg publisher noget :) og så laver jeg en helveds masse lektier....
Jeg har oprettet bloggen, fordi jeg synes det kunne være sjovt, og så havde jeg tænkt mig at lave en alligevel når jeg skal til USA til næste år, så hvorfor ikke bare begynde nu? Håber i kommer til at finde den interessant og vil læse med når jeg publisher noget.
kram emma
ps. undskyld hvis der er mange stavefejl i mine indlæg, men som sagt er jeg ikke særlig god til dansk ;)

No comments: