Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 13 November 2011

When we are having fun, the time goes fast...

Så er weekend desværre allerede slut...
Det gik super hurtigt, hvilke jeg synes er ret nederen. Jeg har dog haft det sjovt og hyggeligt, men orker ikke komme tilbage til skolen. Sidder og læser i en dødsyg bog omkring mit projektopgave emne, mens jeg har et slideshow kørende i baggrunden med billeder fra min barndom <3
Her er nogle billeder fra årets jule tivoli. Jeg var lige inde og tjekke det ud idag med min søs og mor, ved godt det er lidt tidligt at komme med julebilleder men her er alligevel billederne jeg tog hurtigt i tivoli. Btw de er ret dårlige da min familie ikke gad vente på jeg tog dem....









Et juletræ med quality street :)














No comments: