Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Monday, 21 November 2011

Projektopgave...

Så er projektopgaveugen begyndt... Der er stress i luften og aller er trætte. Der er kun gået en dag men jeg føler allerede jeg er lidt bagud... Heldigvis stoler jeg på min gruppe <3 og tror på vi klare det rigtig godt! Vi har et godt emne og en masse idéer til det kreative produkt. Vores overemne er Globalisering og vores underemne er Vækst. Det er nogle meget brede emner man kan finde meget om, men alligevel synes jeg det er så svært at finde noget...
Jeg tænker ikke så klart for tiden, og det gør det også lidt sværere at fokusere i skolen, men jeg kan jo heller ikke blive hjemme for skolen.


Jeg håber i havde en god weekend, min startede i hvert fald godt ud <3 Jeg var alene hjemme så en af mine venner forslog jeg holdt noget hygge aften, hvilke jeg ikke kunne se nogen grund til at lade være med :)  så vi sad ca. 6 personer hjemme hos mig og snakkede hele aften ;)Min veninde Clara kom tidligere og spiste aftensmad med mig så jeg ikke skulle sidde helt alene <3 vi fik lavet en lækker ret med kylling og ris og noget lækkert is til dessert. selvom jeg gerne ville ha været til fest, så var det også meget hyggeligt bare at være hjemme med vennerne.



Clara der nyder den lækre mad <3
Ja... Altså nogle mener jo man spiser en isbåd, ved at tage bidder af den, men min skøre veninde synes vi skulle prøve at spise den med en ske... <3 og jaa nu kan i så se hvordan den ser ud når man har spist den med en ske ;)
(det skal lige siges at selve vaffel delen, det i kan se hun er ved at spise på billedet, smager meget! dårligt uden is)
Lørdag var jeg lige et smut forbi min fars lejlighed hvor mine fantastiske papsøskende holdt deres fødselsdag <3 desværre kunne jeg ikke blive så lang tid... Men jeg nåede da lige at smage lidt på maden.

Søndag var jeg ude og skøjte med min rigtig søde og smukke veninde Clara <3 Hun er elite skøjter så jeg følte mig ret meget dårlig til det.... Men det var rigtig sjovt alligevel :* jeg elsker at skøjte og det hjalp mig med at glemme nogle ting i nogle timer. Det endte dog ikke så godt... Da vi ville gå af isen, satte jeg lige farten op og faldt lige ned på knæene og har nu ikke kunne bruge mit venstre ben hele dagen...

No comments: