Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Sunday, 6 November 2011

My weekend ;)


Ligger nu helt udmattet i min seng efter en dejlig weekend og ser EMA. Jeg håber i har haft en lige så skøn weekend som mig ;) Den har i hvert fald været god lige fra starten. Min fredag startede ud med at min mor og papfar tog i sommerhus og efterlod mig og min søster Clara alene hjemme <3 Jeg skulle dog på arbejde kl 17 til 21... Men jeg havde min skønne veninde Victoria med mig så det hjalp jo lidt på det ;) Vi var klædt ud som djælve da det var en Halloween fest vi serverede til. Det var dog ikke så slemt at arbejde når man bare tænker på hvor høj ens timeløn er :D
Efter arbejde tog vi på Klaptræet med nogle piger fra klassen for at fejre J-dag. Jeg har lige lånt et billede min veninde Marie-Louise tog derinde, da jeg ikke selv fik taget nogle ;) Der var alt for mange mennesker inde på Klaptræet og vi kunne ikke se nogen speciel grund til at blive så vi tog hjem til Esther og var der i stedet. Lørdag slappede jeg egentlig bare af og lavede nogle af de tusind lektier vi har for, det var først lørdag aften der skete noget vildt.
Min veninde Laura Dyhrcrone holdt en rigtig fed fest oppe på hendes loft, desværre har jeg kun et billede fra den... og det er ikke særlig godt da det er taget med min iPhone, men det er jo bedre end ingenting :) Nu hvor jeg tænker over det, kan jeg faktisk ikke huske jeg tog billedet... Men jeg fik vist også lidt for meget at drikke den aften ;) Heldigvis kan man først mærke det dagen efter, så jeg havde en rigtig sjov aften alligevel. Tror snart jeg går i seng, ellers kommer jeg aldrig op i morgen tidlig <3
Sov godt folkens, jeg håber i overlever jeres mandag i morgen :D

No comments: