Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Saturday, 12 November 2011

Hey :)
Sorry, jeg har ikke har fået skrevet noget mere i løbet af ugen, men er blevet bombarderet med afleveringer i skolen, og de skulle overstås før jeg kunne skrive her.
Håber i har haft en fantastisk weekend indtil nu, det har jeg i hvert i fald. Jeg har helt spontant været sammen med en af mine bedste barndomsveninder, vi lavede ikke noget specielt, sad bare og snakkede, men det var også rigtig hyggeligt, selvom vi ikke snakker så meget sammen længere, så døde samtalen aldrig.
Fredag aften var jeg til fest i Ballerup :) Min veninde Esther havde inviteret mig og min anden veninde Victoira med. Det var en af hendes gamle venner fra Kina, Sepehr som holdt festen. Selvom det var langt væk, og det tog noget tid tid at komme helt derud så var det, det hele værd. Jeg desværre ikke nogen billeder fra festen... Men da vi gjorde os klar legede vi lidt med Esthers kamera så her er nogle billeder vi tog før festen ;)


Ved ikke om i var ude og tjekke det, men kl 03 mellem fredag og lørdag, var der mulighed for at se nordlyset. Desværre var det kun en mulighed fordi Danmark ligger så syd... Men det skader jo ikke at tjekke ud om det kom :) så klokken 3 i nat stod jeg ude på en fucking øde vej i Ballerup sammen med en fyr der hedder Tobias, som jeg havde mødt til festen. Vi stod i et kvarter og ventede på der skulle ske noget, men blev ret skuffede da der ikke dukkede noget op, og i kan nok forstå vi ikke gad stå ud i kulden når vi ikke havde så meget tøj på. Vi blev og sov der så festen sluttede aldrig helt, men vi gik i "seng" halv fem, og folk vågnede desværre allerede kl 8 så, vi besluttede os for at tage tidligt hjem.

Min lørdag var sådan set spærret til at sove, men min familie tog til torvehallerne, jeg havde ikke været der før så tænkte jeg heller måtte tage med. Min søs Clara og jeg tog hjem til min far bagefter, hyggede lidt med mine små søskende og så faldt jeg ellers bare i søvn da jeg lagde mig på sofaen... Ville gerne ha været ude i aften og der var også en masse muligheder, men har simpel ingen energi tilbage så det må blive en hygge aften derhjemme. Håber i alle får en super god lørdag og nyder weekenden, i stedet for at tænke på lektierne ;)





En flødebolle inden i :)





Mine 2 små søskende Freja og Rebecca <3 ska lige siges at Freja plejer at se bedre ud ;)


Mindre søskende... hva ska man sige? :)

No comments: