Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Monday, 28 November 2011

Færdig

Efter jeg har fremlagt :) meget træt efter næsten ingen søvn en hel uge

Andrea og jeg der fremføre vores sketch 

Hele min klasse efter alle fremlæggelserne 

Mig og en af mine gode venner Oskar, hjemme hos ham efter fremlæggelsen :)
Nu er projektopgave slut og vi har fremlagt! Det har været et stresset uge og jeg har arbejdet 24/5. Fredag gik med fremlæggelser først for klassen og så for forældrene.... Jeg synes det gik okay, det kunne godt være gået bedre, men jeg har lært rigtig meget og føler mig tryg på mit emne, det er mere selve fremlæggelsen der manglede nogle små ting ;) men fuck det :D Her er nogle billeder fra det ikke så mange men har svært ved at vælge når jeg nu har taget så mange :) så valgte bare nogle af dem hvor jeg var på.

No comments: