Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Thursday, 1 December 2011

1. december!

Om et kvarter er det første december! Det er mærkeligt at det allrede er jul :o men meget hyggeligt <3 Dog er jeg ikke i julestemning... men det bliver jeg måske i morgen ;) Vi har klippeklistre dag på min skole, og om aften skal jeg derhen igen og spise risengrød og se julekalender med min klasse. Det bliver sikkert super hyggeligt :D 

I dag har jeg været på besøg på gymnasiet på min skole ;) det var rigtig sjovt og jeg glæder mig meget til at skulle i gymnasiet jeg overvejer meget ijg, men tror Aurehøj bliver min første prioitet. 

Som altid har jeg travlt i julen... I år er det dog mit arbejde dog også meget dominerende på min tid, jeg har fået en masse vagter som jeg "glæder" mig til, jeg har enda pyntet op derude (det er på en restaurant btw) så nu er der mere julestemning. 

Jeg fik tidligt fri i dag og mødes derfor med en af mine rigtig gode veninder Caroline :* Vi har ikke set hinanden i 100år.... hvilke er rigtig sørgeligt især når man tænker på at vi bor så tæt på hinanden, men nu fik vi endelig aftalt og mødes <3 så er lige kommet hjem fra en hyggelig gåtur med hende. 

Btw har jeg lige købt en "ny" guitar :) som sagt spiller jeg en gang i mellem men nu er jeg startet til det igen . Jeg har opdaget den her fantastiske hjemme side www.jamplay.com hvor min undervisning foregår. Jeg spiller normalt på electrisk guitar, og ejer også en spansk, men har nu købt en western. Den er købt via den blå avis... vi den er brugt og har været ret billig.. men det er okay for nu, køber en ny som er mere pro, når jeg skal til usa.
Her er et billede af min "nye" western guitar :)


No comments: