Pages

Live your life, like theres no tomorrow!

Accept what you can't change. Change what you can't accept

Monday, 28 November 2011

1. Advent allerede igen

Har den her ubeskrivelige fornemmelse af overskud, efter en uges stress omkring skolen, føles det helt mærkeligt at der ikke at noget at skulle tage sig til :) det er rart, men mærkeligt ;)

Dog skulle jeg ikke bekymre mig så meget om at finde på noget at lave i weekenden da min familie allerede havde booket min tid :) Lørdag skulle jeg til en hyggelig familie julefrokost og søndag til 95års fødselsdag ;) 
Håber i alle fik skudt 1. advent igang med hygge, jeg fik ikke selv lavet noget specifikt jule agtigt men min mor har købt en matas pakkekalender til mig :D Så jeg venter på den 1. december kommer, og så var jeg lige et smut forbi min far og prøve min brors nye ps3 spil ;) jeg ved godt det er lidt nørdet :) hehe men det er et godt spil.
Men efter en hver lækker weekend, kommer en kedelig normal mandag... Heldigvis startede min uge godt ud med at jeg fik 12 i problemregning.

No comments: